E-mailmarketing


Je ontvangt vast wel een periodieke nieuwsbrief van een of meerdere bedrijven. Op het eerste gezicht onschuldig, maar met het openen van een nieuwsbrief gebeurt er meer dan je denkt. E-mailmarketing is namelijk bijzonder goed meetbaar, goedkoop, efficiënt en breed inzetbaar. Het e-mailmarketing systeem van Time2impress zit vol met slimme foefjes. Zo verstuur je in een handomdraai een periodieke mailing of zet je e-mailmarketing in als vernuftige (individuele) campagnes.

Mailings

Het beheren van mailings is door middel van de gebruiksvriendelijke editor erg eenvoudig en het eindresultaat van de mailing is al zichtbaar terwijl je aan het typen bent. Je hebt geen technische kennis nodig voor het opstellen van een mailing en er zijn erg veel mogelijkheden.

Individuele campagnes

Iedere geadresseerde individueel een mailing sturen behoort ook tot de mogelijkheden. Handmatig of automatisch. Denk hierbij aan het mailen van gerelateerde producten in een nieuwsbrief enkele dagen na een aankoop. Of een leuk presentje wanneer je klant jarig is. Door de inzet van vernuftige individuele campagnes voelt de klant zich speciaal en verbonden met je organisatie.

Doelgroepen

Binnen het e-mailmarketing systeem van Time2impress is het ook mogelijk om geadresseerden in (doel)groepen in te delen. Iedere geadresseerde kan lid zijn van één of meerdere groep(en). Zo is het segmenteren van je klanten erg eenvoudig en heb je bij het verzenden de keus om de mailing bij één of meerdere groep(en) af te laten leveren.

Templates

In het e-mailmarketing systeem van Time2impress is het mogelijk om meerdere templates te koppelen. Een template is de grafische schil van de mailing, vaak de huisstijl. Hanteer je meerdere kleuren of meerdere merken voor het bereiken van verschillende doelgroepen? Dan is het mogelijk om hier meerdere unieke templates voor te ontwikkelen. Bij iedere mailing selecteer je eenvoudig de template.

Rapportages

E-mailmarketing is bijzonder goed meetbaar. Het is bijvoorbeeld mogelijk om in te zien hoeveel geadresseerden de mailing hebben ontvangen. Hoeveel mailings daarvan zijn geopend en hoeveel er op hyperlinks in de mailing is geklikt. Vind je deze statistieken te algemeen? Deze statistieken zijn zelfs tot individueel niveau meetbaar. Zo weet je precies welke geadresseerde de mailing heeft geopend en op welke hyperlink deze heeft geklikt.

Tarieven

Neem vrijblijvend contact op om de verschillende mogelijkheden te bespreken.