Online strategie


Zonder plan, geen online succes. Een slimme, uitgedachte online strategie is essentieel voor het behalen van maximaal online rendement. Het vormt de basis voor het concept, de realisatie van online media en de inzet van online campagnes.

  1. Bedrijfsanalyse

    Onze specialisten willen alles van je organisatie weten. Waar sta je voor? Welke producten voer je? En wat is de huidige positionering?

    Meer informatie
  2. Doelgroepanalyse

    Kennis van je doelgroep is essentieel. Wij signaleren trends, onderzoeken koopintenties en stellen op basis hiervan persona's op.

    Meer informatie
  3. Concurrentieanalyse

    Het is belangrijk om de marktpositie ten opzichte van de concurrenten te bepalen. Wij analyseren je positie door middel van benchmarking.

    Meer informatie
  4. Online positionering

    Op basis van alle analyses bepalen onze strategen dé online positionering plus een voorstel voor de optimale inzet van online media.

    Meer informatie
  5. Conceptontwikkeling

    De positionering wordt door onze interactieve vormgevers vertaald naar een tastbaar concept die perfect aansluit op de doelgroep van je organisatie.

    Meer informatie
  6. SEO Check

    Met de gratis SEO check van Time2impress analyseren onze SEO specialisten je website op diverse criteria en ontvang je advies op maat.

    Meer informatie

Het pad naar maximaal online rendement